Burberry marketingkommunikációja és stratégiája, avagy Burberry, a digitális marketing úttörője

Tolnai Anna (2017) Burberry marketingkommunikációja és stratégiája, avagy Burberry, a digitális marketing úttörője. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tolnai annaprojektmunka1.pdf] PDF
Tolnai annaprojektmunka1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció , Digitális marketing, SWOT analysis, Kampány , portfólió analízis
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 18. 11:38
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 29. 15:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet