Borsodi Petra (2017) Employer branding A-Z, azaz a munkáltatói márkaépítés szerepe és eszközei a toborzástól a kilépésig. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
borsodi_petra_t52p4z_Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (460kB) |
|
PDF
borsodi_petra_t52p4z_foszk_levelező_emberi erőforrások_humánpolitika.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Employer branding, Toborzás-kiválasztás, Munkavállalói életciklus |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Borsodi Petra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 16. 15:54 |
Utolsó módosítás: | 2017. Máj. 16. 15:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |