Employer branding A-Z, azaz a munkáltatói márkaépítés szerepe és eszközei a toborzástól a kilépésig

Borsodi Petra (2017) Employer branding A-Z, azaz a munkáltatói márkaépítés szerepe és eszközei a toborzástól a kilépésig. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of borsodi_petra_t52p4z_Titkosítási kérelem.pdf] PDF
borsodi_petra_t52p4z_Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (460kB)
[thumbnail of borsodi_petra_t52p4z_foszk_levelező_emberi erőforrások_humánpolitika.pdf] PDF
borsodi_petra_t52p4z_foszk_levelező_emberi erőforrások_humánpolitika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi erőforrások

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Employer branding, Toborzás-kiválasztás, Munkavállalói életciklus
Felhasználói azonosító szám (ID): Borsodi Petra
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 16. 15:54
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 16. 15:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet