Közösségi média szerepe a munkaerő toborzásban, különös tekintettel az Y generációra

Nagy Noémi (2017) Közösségi média szerepe a munkaerő toborzásban, különös tekintettel az Y generációra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 1Szakdolgozat_Nagy Noémi.pdf] PDF
1Szakdolgozat_Nagy Noémi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Toborzás, Kiválasztás, Recruitment, Közösségi média
Felhasználói azonosító szám (ID): Nagy Noémi
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 16. 14:05
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 16. 14:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet