A fogyasztói értékmenedzsment szerepe a komplex turisztikai termék kialakításában Balatongyörök példáján keresztül bemutatva

Sándor Anikó (2017) A fogyasztói értékmenedzsment szerepe a komplex turisztikai termék kialakításában Balatongyörök példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A fogyasztói értékmenedzsment szerepe a komplex turisztikai termék kialakításában Balatongyörök példáján keresztül bemutatva -Sándor Anikó.pdf] PDF
A fogyasztói értékmenedzsment szerepe a komplex turisztikai termék kialakításában Balatongyörök példáján keresztül bemutatva -Sándor Anikó.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A fogyasztói értékmenedzsment szerepe a komplex turisztikai termék kialakításában Balatongyörök példáján keresztül bemutatva

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-menedzsment mesterképzés (levelező magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói érték, komplex turisztikai termék, balatoni turizmus
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 18. 16:07
Utolsó módosítás: 2017. Aug. 31. 10:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet