Lőrinczki Renáta (2017) Egy vidéki utazásközvetítő iroda sikeres tevékenysége a fogyasztói szokások figyelembe vételével, a Kancsár és Társai Utazási Iroda Kft. példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
vegleges_dolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Utazási iroda, Fogyasztói szokások, Kancsár és Társai Utazási Iroda |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 15. 10:04 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jún. 19. 15:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |