Nagy Aletta (2017) A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Szakdolgozat_Nagy Aletta_MA_2017.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Magyar cím
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-menedzsment mesterképzés (levelező magyar nyelvű)
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Minőség, Minőségmenedzsment, ötcsillagos szálloda, Szállodai minőségfejlesztés, Vendégelégedetség |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 19. 08:29 |
| Utolsó módosítás: | 2017. Szep. 15. 13:27 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

