Analysis of Quality Management strategies and practices through the example of Budapest Marriott Hotel

Németh Nóra Amáta (2017) Analysis of Quality Management strategies and practices through the example of Budapest Marriott Hotel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat (1).pdf] PDF
szakdolgozat (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás angol nyelven

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: quality management, brand standard audit, Guest satisfaction, Budapest Marriott Hotel, Marriott International
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 10. 16:13
Utolsó módosítás: 2017. Júl. 14. 13:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet