Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)

Jakucska Nikoletta Csilla (2017) Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása). Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása).pdf] PDF
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása).pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: ibis Styles, AccorHotels, szálloda, márka, márkaváltás
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2017. May. 10. 13:35
Last Modified: 2017. Sep. 04. 15:05

Actions (login required)

View Item View Item