Jakucska Nikoletta Csilla (2017) Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása). Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása).pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ibis Styles, AccorHotels, szálloda, márka, márkaváltás |
Depositing User: | Meleg Gizella |
Date Deposited: | 2017. May. 10. 13:35 |
Last Modified: | 2017. Sep. 04. 15:05 |
Actions (login required)
View Item |