Jakucska Nikoletta Csilla (2017) Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ibis Styles, AccorHotels, szálloda, márka, márkaváltás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 10. 13:35 |
Utolsó módosítás: | 2017. Szep. 04. 15:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |