Cséri Júlia (2014) Markenhotellerie in Deutschland. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
DIPLOMARBEIT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Die Arbeit befasst sich mit der Markenhotellerie in Deutschland. Bestimmte Rankings der Hotelmarken werden bekannt gegeben. Eine exklusive Hotelkooperation, die "Small Luxury Hotels of the World" wird ausführlich charakterisiert und der zu dieser Hotelkooperation gehörender Hoteltest beschrieben und bewertet. Das Ziel der Arbeit war zu beweisen, dass die Marke ausschlaggebend für das Hotelwesen ist.
Magyar cím
Szállodaláncok Németországban
Angol cím
Hotelchains in Germany
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (német nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Markenhotellerie, Hotelketten, Hotelkooperationen, Hoteltest, Betreiberformen |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 10. 16:16 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 27. 14:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |