Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra

Vagyóczki Nóra (2017) Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vagyóczki Nóra - Szakdolgozat.pdf] PDF
Vagyóczki Nóra - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (627kB)

Absztrakt (kivonat)

A Képzeld El! Borbár törzsvendégkörével és a tulajdonosi körrel készített interjúim tapasztalatai nyomán azt a két fő kérdéskört vizsgáltam, hogy az online megjelenés hatékonyságának mérése, a személyzet által visszaadott életérzés és a jó hangulat kialakításának eredményessége milyen szerepet játszik a borbár életében. Kutatásommal és tanulmányommal arra igyekeztem rávilágítani, hogy összefüggés mutatható ki a Képzeld El! Borbár online platformokon való megjelenése, a személyzet kommunikációja és a vendégek borbárba való újralátogatása között.

Magyar cím

Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zelena András
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing , Kommunikáció, Borbár
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 08. 12:32
Utolsó módosítás: 2021. Már. 18. 12:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet