Vagyóczki Nóra (2017) Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Vagyóczki Nóra - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (627kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Képzeld El! Borbár törzsvendégkörével és a tulajdonosi körrel készített interjúim tapasztalatai nyomán azt a két fő kérdéskört vizsgáltam, hogy az online megjelenés hatékonyságának mérése, a személyzet által visszaadott életérzés és a jó hangulat kialakításának eredményessége milyen szerepet játszik a borbár életében. Kutatásommal és tanulmányommal arra igyekeztem rávilágítani, hogy összefüggés mutatható ki a Képzeld El! Borbár online platformokon való megjelenése, a személyzet kommunikációja és a vendégek borbárba való újralátogatása között.
Magyar cím
Alkalmazott PR stratégia a Képzeld El! Borbárra
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online Marketing , Kommunikáció, Borbár |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 08. 12:32 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 18. 12:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |