Jász Bence (2017) A Coca-Cola OBPPC stratégiájának bemutatása és elemzése, összhangban a vásárlói és fogyasztói preferenciákkal szénsavas üdítőitalok terén. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Jász Bence Szakdolgozat 2017_pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Merchandising, Coca-Cola, Fogyasztói preferenciák |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 08. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 24. 06:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |