A Coca-Cola OBPPC stratégiájának bemutatása és elemzése, összhangban a vásárlói és fogyasztói preferenciákkal szénsavas üdítőitalok terén

Jász Bence (2017) A Coca-Cola OBPPC stratégiájának bemutatása és elemzése, összhangban a vásárlói és fogyasztói preferenciákkal szénsavas üdítőitalok terén. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Jász Bence Szakdolgozat 2017_pdf.pdf] PDF
Jász Bence Szakdolgozat 2017_pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Merchandising, Coca-Cola, Fogyasztói preferenciák
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 08. 08:19
Utolsó módosítás: 2023. Már. 24. 06:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet