Egy "hype-olt" termék elektronikus kereskedelme

Szandai Gábor (2017) Egy "hype-olt" termék elektronikus kereskedelme. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Egy hype-olt termék elektronikus kereskedelme - Szandai Gábor - K2BV6U.pdf] PDF
Egy hype-olt termék elektronikus kereskedelme - Szandai Gábor - K2BV6U.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Világgazdaságtan és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: E-kereskedelem, Hálózatok, Brand
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2017. May. 08. 09:49
Last Modified: 2017. Sep. 27. 13:54

Actions (login required)

View Item View Item