A gamification jelentősége a szakképzésben

Monoki Miklós Lászlóné (2017) A gamification jelentősége a szakképzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT rep 2.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT rep 2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Tanár - közgazdásztanár (KM)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Farkas Julianna
NEM RÉSZLETEZETT
PhD Főiskolai tanár

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: játékosítás, generációk, színjátszás, előadás, tabu
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 10. 09:14
Utolsó módosítás: 2017. Szep. 09. 09:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet