Bereczki Szilvia (2017) A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
bereczkiszilvia_ahazaikönyvkiadokjelenleteasocialmediaban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Hipotézisem szerint a social média alkalmazása pozitív hatással bír az olvasók elköteleződésére, közösségépítő szerepe hat a könyvkiadó megítélésére és végső soron növeli a kiadó hírnevét Ezért dolgozatomban a Könyvmolyképző Kiadó működését bemutatva, s kommunikációját elemezve kívántam szemléltetni a hazai kiadók közösségi média jelenlétét. Azt vizsgáltam, hogy az újmédia (web2.0) által teremtett új, interaktív közösségi platformok használatának integrálása a marketing kommunikációs stratégiába, milyen befolyással bír a fogyasztói magatartásra, vagy pusztán az új technológia által megváltozott felhasználói igényekhez való alkalmazkodásról van szó.
Magyar cím
A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Társadalmi Kommunikáció és Média Int. Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Könyvkiadás, Közösségi média , Marketing kommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 08. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2017. Okt. 05. 12:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |