Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban

Bálint Bettina (2017) Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban.pdf] PDF
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Élelmiszer , Egészséges életmód, Közösségi média , Kommunikáció, Reklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 06. 10:32
Utolsó módosítás: 2021. Már. 23. 12:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet