Bálint Bettina (2017) Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az élelmiszerreklámok szerepe, valamint az egészséges életmód megjelenése a hazai kommunikációban
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Élelmiszer , Egészséges életmód, Közösségi média , Kommunikáció, Reklám |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 06. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 23. 12:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |