A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén

Erdősi Bence (2017) A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Erdősi-Bence-A-széttagolt-Szekszárdi-borvidék-lehetőségei-a-közös-marketing-és-a-helyi-rendezvények-révén.pdf] PDF
Erdősi-Bence-A-széttagolt-Szekszárdi-borvidék-lehetőségei-a-közös-marketing-és-a-helyi-rendezvények-révén.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (921kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Szekszárdi borvidék, Marketing , Rendezvények, Borvidék
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2017. May. 05. 13:12
Last Modified: 2017. Oct. 05. 12:33

Actions (login required)

View Item View Item