Erdősi Bence (2017) A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén. Faculty of International Management and Business.
PDF
Erdősi-Bence-A-széttagolt-Szekszárdi-borvidék-lehetőségei-a-közös-marketing-és-a-helyi-rendezvények-révén.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (921kB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Int. Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Szekszárdi borvidék, Marketing , Rendezvények, Borvidék |
Depositing User: | Hegedűsné Orbán Éva |
Date Deposited: | 2017. May. 05. 13:12 |
Last Modified: | 2017. Oct. 05. 12:33 |
Actions (login required)
View Item |