Erdősi Bence (2017) A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Erdősi-Bence-A-széttagolt-Szekszárdi-borvidék-lehetőségei-a-közös-marketing-és-a-helyi-rendezvények-révén.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (921kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Int. Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Szekszárdi borvidék, Marketing , Rendezvények, Borvidék |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 05. 13:12 |
Utolsó módosítás: | 2017. Okt. 05. 12:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |