A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén

Erdősi Bence (2017) A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Erdősi-Bence-A-széttagolt-Szekszárdi-borvidék-lehetőségei-a-közös-marketing-és-a-helyi-rendezvények-révén.pdf] PDF
Erdősi-Bence-A-széttagolt-Szekszárdi-borvidék-lehetőségei-a-közös-marketing-és-a-helyi-rendezvények-révén.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (921kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szekszárdi borvidék, Marketing , Rendezvények, Borvidék
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 05. 13:12
Utolsó módosítás: 2017. Okt. 05. 12:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet