Cseriová Andrea (2017) A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének a hatása a Windows 10 használatára teljes dolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének a hatása a Windows 10 használatára mélyinterjú leiratok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (476kB) |
|
Microsoft Excel
A Microsoft Magyarország marketingtevékenységének hatása a Windows 10 használatára - Kérdőív válaszok.xlsx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (51kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Int. Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Windows 10, Microsoft Magyarország, Szoftvermarketing, Operációs rendszer, Hatásvizsgálat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 05. 08:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |