Somogyi Dániel (2017) A Push marketing stratégia megvalósulása a Sony-nál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Somogyi Dániel (NI50JG) - Marketing Mester Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (126kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Vásárlás ösztönzés, Push Marketing, Sony |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 05. 08:30 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 28. 09:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |