A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása

Remzső Gábor (2017) A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Remzső Gábor - szakdolgozat.pdf] PDF
Remzső Gábor - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Vallyon Andrea
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens, PhD, pénzügyi intézeti tanszék

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: SSC, shared service center, szolgáltató központ, magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 05. 08:29
Utolsó módosítás: 2017. Szep. 05. 15:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet