Remzső Gábor (2017) A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Remzső Gábor - szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | SSC, shared service center, szolgáltató központ, magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 05. 08:29 |
Utolsó módosítás: | 2017. Szep. 05. 15:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |