Vass Dávid Márk (2017) International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Vass Dávid Márk - Thesis - WBUA4C.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Magyar cím
Nemzetközi marketing-kommunikációs trendek 2017-ben digitalizációs fókusszal, a Deutsche és Magyar Telekom esettanulmánya nyomán
Angol cím
International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | international marketing, deutsche telekom, magyar telekom |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 08. 08:07 |
Utolsó módosítás: | 2017. Szep. 07. 11:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |