International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom

Vass Dávid Márk (2017) International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vass Dávid Márk - Thesis - WBUA4C.pdf] PDF
Vass Dávid Márk - Thesis - WBUA4C.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

Nemzetközi marketing-kommunikációs trendek 2017-ben digitalizációs fókusszal, a Deutsche és Magyar Telekom esettanulmánya nyomán

Angol cím

International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: international marketing, deutsche telekom, magyar telekom
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 08. 08:07
Utolsó módosítás: 2017. Szep. 07. 11:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet