Karajz Zsófia (2017) A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLG_Karajz Zsófia 170430 final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom céljaként azt tűztem ki, hogy megtudjam, milyen belső indíttatásból kerülnek kapcsolatba a fogyasztók kedvenc vendéglátóhelyeikkel a közösségi oldalon, illetve, hogy beszélhetünk e márkaérték növekedésről és a hely iránti hosszú távú elköteleződésről a márkaközösségekhez kapcsolódóan. Szerettem volna megérteni, hogy mi motiválja az egyéneket, hogy részese legyenek egy online közösségnek és általánosságban, hogyan is működnek ezek a márkaközösségek. Mennyire, és milyen magatartással lehet mélyíteni a fogyasztók elköteleződését a vendéglátóhely iránt, hogy egyszerű követőből hűséges vendéggé váljanak. Ezen információk tudatában egy olyan általános közösségi média stratégiát kívántam megfogalmazni a vendéglátóhelyek számára, amellyel maximálisan és megfelelően élni tudnak a digitális platform adta lehetőségekkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média , Vendéglátás,, Online Marketing, Facebook, Motiváció, Márka |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 08. 11:00 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |