A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában

Karajz Zsófia (2017) A márkaközösséghez csatlakozás motivációi a vendéglátóhelyek vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLG_Karajz Zsófia 170430 final.pdf] PDF
SZAKDOLG_Karajz Zsófia 170430 final.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom céljaként azt tűztem ki, hogy megtudjam, milyen belső indíttatásból kerülnek kapcsolatba a fogyasztók kedvenc vendéglátóhelyeikkel a közösségi oldalon, illetve, hogy beszélhetünk e márkaérték növekedésről és a hely iránti hosszú távú elköteleződésről a márkaközösségekhez kapcsolódóan. Szerettem volna megérteni, hogy mi motiválja az egyéneket, hogy részese legyenek egy online közösségnek és általánosságban, hogyan is működnek ezek a márkaközösségek. Mennyire, és milyen magatartással lehet mélyíteni a fogyasztók elköteleződését a vendéglátóhely iránt, hogy egyszerű követőből hűséges vendéggé váljanak. Ezen információk tudatában egy olyan általános közösségi média stratégiát kívántam megfogalmazni a vendéglátóhelyek számára, amellyel maximálisan és megfelelően élni tudnak a digitális platform adta lehetőségekkel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média , Vendéglátás,, Online Marketing, Facebook, Motiváció, Márka
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 08. 11:00
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet