A marketingkommunikáció és az elhízott társadalom kapcsolata az Amerikai Egyesült Államokban

Lázár Norina Rebeka (2017) A marketingkommunikáció és az elhízott társadalom kapcsolata az Amerikai Egyesült Államokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of 2.LázárNorinaSzakdolgozat2017 .pdf] PDF
2.LázárNorinaSzakdolgozat2017 .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elhízás, marketingkommunikáció, Amerikai Egyesült Államok, befolyásolás, vásárlási szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 04. 15:29
Utolsó módosítás: 2017. Aug. 29. 15:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet