A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása

Hau Renáta (2014) A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Hau_Renata.pdf] PDF
Szakdolgozat_Hau_Renata.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (206kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban a Mátrai Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása olvasható. A stratégiai elemzés során rendelkezésre álló információk alapján és a cégfilozófiában megfogalmazott misszió és vízió szerint lettek a stratégiai célok, valamint a stratégiai opciók kidolgozva. A különböző stratégiai opciók értékelése után a "legjobb stratégia" kiválasztására került sor.

Magyar cím

A Mátrai Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása

Angol cím

The development of the strategy of Mátrai Üveg-Tükör Kft.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vállalati stratégia , Stratégiai elemzés, Stratégiai tervezés, ISAM-modell, SWOT-analízis, Stratégiai opciók
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 09. 11:46
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 20. 15:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet