A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében

Novák Zita Lilla (2017) A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_novak_zita_lilla.pdf] PDF
szakdolgozat_novak_zita_lilla.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Május 02..

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Munkáltatói márka, Állásbörze, Y-generáció, Employer branding, Robert Bosch Kft
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 04. 09:14
Utolsó módosítás: 2017. Aug. 30. 13:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet