A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban

Kovács Dóra (2017) A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovács Dóra Szakdolgozat 2017.pdf] PDF
Kovács Dóra Szakdolgozat 2017.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

KereskedelemTanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: női nemi szerep, férfi nemi szerep, reklám, nemi szerepek átalakulása
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 05. 11:00
Utolsó módosítás: 2019. Feb. 26. 12:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet