A Dél-Dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje

László Adrienn (2017) A Dél-Dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of László Adrienn - A Dél-Dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje.pdf] PDF
László Adrienn - A Dél-Dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dél-Dunántúl turisztikai régió, Bor, Bormarketing, Borászat, Borturizmus
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 03. 14:53
Utolsó módosítás: 2017. Aug. 31. 15:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet