A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája

Savanyó Márta (2017) A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Savanyó Márta - Szakdolgozat...pdf] PDF
Savanyó Márta - Szakdolgozat...pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

„Hogyan lehetne több vendéget szerezni? A jelenleg alkalmazott marketingstratégia működik? De hogyan tudom a szabad helyeket felölteni? Mi az, ami motiválja a vendégeket, mi alapján választanak szálláshelyet?” Diplomamunkámban igyekszem a fenti kérdésekre választ kapni, bemutatom a magánszálláshelyeink marketingstratégiáját és felmérem a már nálunk nyaralt vendégek tapasztalatait. Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra, hogy a jelenleg alkalmazott marketingstratégia működik-e illetve a vendégek elégedettségét is vizsgálom. Ezt követően felvázolom, hogy milyen eszközökkel érjük el, hogy kialakuljon és fennmaradjon az állandó fogyasztói körünk. Szakdolgozatom elkészítéséhez primer és szekunder szakirodalmakat egyaránt igénybe veszek. Egy saját kérdőíves felmérés alapján is értékelem a marketingstratégiánk sikerességét és az elégedettséget. Eredményeimet diagramok és táblázatok segítségével is szemléltetem.

Magyar cím

A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Siófok, Magánszállás, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 02. 10:06
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 15:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet