Savanyó Márta (2017) A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Savanyó Márta - Szakdolgozat...pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
„Hogyan lehetne több vendéget szerezni? A jelenleg alkalmazott marketingstratégia működik? De hogyan tudom a szabad helyeket felölteni? Mi az, ami motiválja a vendégeket, mi alapján választanak szálláshelyet?” Diplomamunkámban igyekszem a fenti kérdésekre választ kapni, bemutatom a magánszálláshelyeink marketingstratégiáját és felmérem a már nálunk nyaralt vendégek tapasztalatait. Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra, hogy a jelenleg alkalmazott marketingstratégia működik-e illetve a vendégek elégedettségét is vizsgálom. Ezt követően felvázolom, hogy milyen eszközökkel érjük el, hogy kialakuljon és fennmaradjon az állandó fogyasztói körünk. Szakdolgozatom elkészítéséhez primer és szekunder szakirodalmakat egyaránt igénybe veszek. Egy saját kérdőíves felmérés alapján is értékelem a marketingstratégiánk sikerességét és az elégedettséget. Eredményeimet diagramok és táblázatok segítségével is szemléltetem.
Magyar cím
A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Siófok, Magánszállás, Marketingstratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 02. 10:06 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 27. 15:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |