A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban

Nyerges Norina (2017) A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban.pdf] PDF
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Interjú leiratok.pdf] PDF
Interjú leiratok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (189kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Borászat, Borturizmus, Bormarketing, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Ápr. 29. 09:58
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 13:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet