Nyerges Norina (2017) A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Interjú leiratok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (189kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Borászat, Borturizmus, Bormarketing, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Ápr. 29. 09:58 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 13:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |