Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése

Misztl Alexandra (2017) Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Misztl_Alexandra_Egy_egészségtudatos_étterem_bevezetésének_marketingstratégiai_elemzése.pdf] PDF
Misztl_Alexandra_Egy_egészségtudatos_étterem_bevezetésének_marketingstratégiai_elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Egészségtudatos étterem, Bevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Ápr. 28. 11:19
Utolsó módosítás: 2017. Aug. 30. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet