A fogyasztói magatartás és a marketingtrendek vizsgálata a Z és az Alfa generáció körében

Kun Tamás Ernő (2017) A fogyasztói magatartás és a marketingtrendek vizsgálata a Z és az Alfa generáció körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kun Tamás Ernő - A fogyasztói magatartás és a marketingtrendek vizsgálata a Z és az Alfa generáció körében.pdf] PDF
Kun Tamás Ernő - A fogyasztói magatartás és a marketingtrendek vizsgálata a Z és az Alfa generáció körében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás , Fogyasztói magatartás trendek, Marketing, Marketingtrendek, Z generáció, Alfa generáció, Z és Alfa generáció, Alfa és Z generáció, Generációkutatás, Reklámigények
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 02. 08:30
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 28. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet