A tartalommarketing eszközeinek alkalmazása B2B környezetben egy konkrét vállalat példáján keresztül

Kristyán Erika Katalin (2017) A tartalommarketing eszközeinek alkalmazása B2B környezetben egy konkrét vállalat példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kristyán Erika_Szakdolgozat.pdf] PDF
Kristyán Erika_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Tartalommarketing, B2B marketing, Kommunikációs stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Ápr. 29. 11:59
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 14:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet