Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül

Perge Bianka (2017) Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat Perge Bianka.pdf] PDF
szakdolgozat Perge Bianka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Generációs marketing, Z-generáció, Marketingkommunikáció , Kozmetikai ipar, L'Oréal Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 02. 09:14
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 28. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet