Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében

Németh Orsolya (2017) Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomamunka_Nemeth_Orsolya.pdf] PDF
Diplomamunka_Nemeth_Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Inbound marketing, Marketingstartégia, Outbound marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Ápr. 28. 10:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 13:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet