Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe

Patyi Bernadett (2017) Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of PATYI BERNADETT-ügyfélszolgálati kommunikáció.pdf] PDF
PATYI BERNADETT-ügyfélszolgálati kommunikáció.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: ügyfélszolgálati kommunikáció, kompetenciák (ismeretek és készségek együttese), személyiség típusok, Thomas-Kilmann
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2017. May. 12. 09:38
Last Modified: 2017. Sep. 01. 13:23

Actions (login required)

View Item View Item