Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe

Patyi Bernadett (2017) Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of PATYI BERNADETT-ügyfélszolgálati kommunikáció.pdf] PDF
PATYI BERNADETT-ügyfélszolgálati kommunikáció.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ügyfélszolgálati kommunikáció, kompetenciák (ismeretek és készségek együttese), személyiség típusok, Thomas-Kilmann
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 12. 09:38
Utolsó módosítás: 2017. Szep. 01. 13:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet